O Firmie

ATAFA Sp. z o.o. powstała, by podmiotom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw dostarczyć jakości usług dostępnej do tej pory jedynie dla największych podmiotów.

Działamy na podstawie licencji Ministra Finansów nr 5602/97 oraz nr 5276/2004. Dodatkowo wewnętrznym wymogiem Firmy jest posiadanie licencji przez każdego opiekuna klienta, który co miesiąc weryfikuje prace samodzielnych księgowych.

W skład Zarządu wchodzą osoby o dużej znajomości różnych branż co implikuje zrozumieniem problemów klientów. Dodatkowo osoby te są ze sobą spokrewnione co ułatwia przepływ informacji i eliminuje konflikty interesów czytaj więcej

Dla zapewnienia kompleksowej obsługi współpracujemy z zewnętrznymi ekspertami, którzy przygotują niezbędne analizy, szkolenia i inne usługi potrzebne naszym klientom czytaj więcej

Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Dodatkową gwarancją jest ubezpieczenie nadwyżkowe czytaj więcej

Z każdym dniem rośnie liczba zadowolonych klientów

Jedną z zalet outsourcingu jest uniezaleznienie od czasu i miejsca, dlatego świadczymy usługi podmiotom z całej Polski. W chwili obecnej obsługujemy firmę z Łodzi, Radomia a nawet z Gdańska.

Przekazywanie dokumentów odbywa się poprzez:

  • osobiste dostarczenie przez Klienta;
  • odbiór z siedziby Klienta przez pracownika ATAFA;
  • pośrednictwo firmy kurierskiej.

Pracownicy ATAFA mogą pochwalić się znajomością następującego oprogramowania : SYSTEM SYMFONIA, RAKS SQL, WAPRO, INSERT. Istnieje możliwość dostosowania oprogramowania do potrzeb klienta.

Znaki towarowe, informacje, nazwy lub logo są własnością ich prawnych właścicieli, użyte zostały tylko w celach informacyjnych.

 

DLACZEGO OUTSOURCING?

 

I.Oszczędność

  • Klient nie nabywa oprogramowania Finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego oraz nie dokonuje corocznych aktualizacji;
  • Klient nie ponosi kosztów osobowych działu księgowego (ZUS, urlopy, świadczenia socjalne, zwolnienia, urlopy macierzyńskie itd.);
  • Klient nie ponosi kosztów wyposażenia stanowisk pracy, kosztów wynikających z niskiej wydajności, kosztów błędów popełnionych przez pracowników;
  • Klient nie ponosi kosztów szkoleń w zakresie stale zmieniających się przepisów.

II.Odpowiedzialność

  • ATAFA przejmuje pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych usług.

III.Specjalizacja w biznesie

  • Śledzimy na bieżąco wszelkie zmiany w przepisach podatkowych, księgowych, kadrowych oraz płacowych;
  • Zapewniamy doświadczenie w kontaktach z urzędami i organami kontroli skarbowej;
  • Klient koncentruje niezbędny czas i siły na podstawowym kierunku działalności.